Täällä kirjoittelee Järvenpääläinen naisoletettu, joka tahtoo sut mukaansa elämän mittaiselle matkalle oivaltamaan ja ottamaan kaikki irti tästä elämän erilaisten tunteiden coctailista. Mä olen kotoisin Järvenpäästä, jossa asun tälläkin hetkellä, mutta pohjalaista sisua ja periksiantamatonta persoonaa on rakentunut 12 vuoden ajalta asuessani Kauhajoella Etelä-Pohjanmaalla. Myös Tampere on tuttu parin vuoden ajalta, että moro vaan sullekin.

 

Harrastuksiini kuuluu niin kuntosali, lenkkeily, kirjojen lukeminen kuin myös mieli. Kiinnostus mielen maailman tutkimusmatkaan ja sisäisen rauhan löytämiseen lähti äidiltäni kun olin teini-ikäinen. Äitini oli sairastanut masennusta vuosia ja löysi monien terapeuttien ja lääkärikäyntien jälkeen itselleen sopivan kanavan alkaa kyseenalaistamaan itsessään olevia ajatusmalleja. Minä, herkkänä ja maailmaa arastavana

- mutta kuitenkin lujasti uskoen parempaan, aloin kuunnella ja kulkea samaa polkua hänen kanssaan.

Tässä sitä nyt ollaan.

 

Olen juonut, polttanut, lyönyt, tullut lyödyksi, kiusannut, tullut kiusatuksi, jättänyt, tullut jätetyksi, haukkunut, tullut haukutuksi, hylännyt, tullut hylätyksi, pettänyt, tullut petetyksi ja lista jatkuu. Olen pelännyt maailmaa ja suojautunut siltä itselleni ominaisella tavalla: miellyttämisellä ja antamalla ihmisten talloa itseni. Olen vähät piitannut omista tarpeistani ja sisäisestä äänestäni, mutta samaan aikaan minulla ei ole ollut iloa antaa myöskään muille. Kuinka pimeä paikka maailma voikaan olla, ellei ihminen tule kuulluksi ja ymmärretyksi. Minä olen täällä sitä varten, että jokaiselle se olisi mahdollista.

 

Mitenkö sen teen? Aika iso duuni, eikös olekin? Vastaus on että teen sen yhdellä voimakkaimmista keinoista millä voimme vaikuttaa muihin ihmisiin: esimerkin voimalla. Myös rakastamalla itseäni ja tekemällä rakkauttani vahvistavia valintoja, levitän hyvää meissä kaikissa sijaitsevan "bluetooth-järjestelmän" kautta. Sen järjestelmän, jonka kautta olemme yhteydessä toisiimme ja joka mahdollistaa sen, että aistimme toistemme mielentiloja. Tälle yhteydelle on monella monenlaista selitystä ja syytä, mutta minä näen yhteyden sellaisenaan. Olen siis aika laiska; en lahjoita rahaa enkä mene jakamaan puuroa Afrikan lapsille, ellen intuitiivisesti tunne että se on minun tarkoitukseni lisätä rakkautta itsessäni, ja sen kautta maailmassa.

 

Tervetuloa matkalle kanssani. Kaikki tunnetilat ovat sallittuja. Olette tekemisissä nyt maailman virheellisimmän ihmisen kanssa, joten toivon että tunnet olosi turvalliseksi sivullani. Kiitos kun olet. :-)

 

 

2B93034B-609C-45AC-831F-FFF374C17FEC.jpg

 

 

- kiroilevaminttu